PS4 NBA Live 14 Ultimate Team: LeBron Showtime 360 Dunk! | Down To Wire - SuperLatives Ep.8




People Who Liked This Video Also Liked

NBA Live 14 Ultimate Team - First Match Online Feat. Pack Openings !!! PS4
NBA Live 14 Ultimate Team - First Match Online Feat. Pack Openings !!! PS4
PS4 NBA Live 14 Ultimate Team   8 Gold Premium Pack Opening   FACECAM   STRAIGHT 3 POINT SHOOTERS!
PS4 NBA Live 14 Ultimate Team 8 Gold Premium Pack Opening FACECAM STRAIGHT 3 POINT SHOOTERS!
PS4 NBA Live 14: Ultimate Team - NEW Playoff Cards Got Me Going Crazy!
PS4 NBA Live 14: Ultimate Team - NEW Playoff Cards Got Me Going Crazy!
PS4 NBA Live 14 Ultimate Team Match   CALL ME HOT POCKETS   Ray Allen Goes NUTS   Melos 1st Game
PS4 NBA Live 14 Ultimate Team Match CALL ME HOT POCKETS Ray Allen Goes NUTS Melos 1st Game
PS4 NBA Live 14 Ultimate Team Match - The SuperLatives Ep.5   CRAZY RAGE QUIT to Funny
PS4 NBA Live 14 Ultimate Team Match - The SuperLatives Ep.5 CRAZY RAGE QUIT to Funny

Did this video help you?

Justin Palmer: My NBA live 14 is rigged lol I get way to many point guards. I have a 92 Chris Paul a 92 Russell Westbrook a 87 Walt Fraizer a 87 D-Will a 86 Lillard and a 84 Rondo. And I have a starting SF..... who's a 78 Gerald Green.

Isaiah Solomon: Wats that song at 1:05 ?

Xavier Washington: @NotYourAverageFlight ^^^^^^

Xavier Washington: Aye NotYourAverageFlight My Team Sucks All Bronze Any Tips To Help Me Out Plz?

Imran Khan: My team is better look me up on PS4 at REALKilla821 look at my team and I have LeBron,Drexler,and Oscar Robbertson and I have alot more good players

WinningEdge101: your lucky man i really wish i couldve gotten the kevin love spotlight player

Elliott Preece: i got spotlight Kevin Durant today so happy :D

christopher anthony: Lmao trash but u play live has bad history I played the demo and I dealeted it right after 

Terrence Moore: Nice dunk by Lebrun


Nic Fleming: I got psn and live is installing and it's taken over 2 hours what do I do?

Nasir Dawson: Some of yall comenting how nba live sucks because of the graphics really i think its a good game no matter how the graphics its how it plays not how it look

christopher anthony: Y do u play live ((2K))))

KellHitEmUp95: DAMN CAME DOWN TO THE WIRE Great win flight

Jaden Sinclair: That was gg

shawn previlus: Lame 360 dunk but good video

Reek Da Villain: Timmee to geet rii--iightt

Glenn McKnight: That was a good game bro

ZigZag Swagg: That laugh at 7:25 tho lol

Iconic_Philosopher: +timbofry1 welcome to NBA Live fam bro that 's what I been tryna tell people that nba live 14 is aunderated game...the presentation is dope, the A.I. is better then 2k and the gameplay got even better with the new patch

Iconic_Philosopher: +NotYourAverageFlight | NBA 2K14 and NBA Live 14 (Ps4) Man I wish u could throw alleys to yourself on Live 14 like 2k......lol I been tryna figure it out for the longest
Rating:
PS4 NBA Live 14 Ultimate Team: LeBron Showtime 360 Dunk! | Down To Wire - SuperLatives Ep.8 5 out of 5

Featured Video

How To Fix Power Windows

PS4 NBA Live 14 Ultimate Team: LeBron Showtime 360 Dunk! | Down To Wire - SuperLatives Ep.8